YÜKLENİYOR

Sosyal Haklarınız

Çalışanlarımızın ücretleri performans değerlendirmesi ve ekonomik göstergeler doğrultusunda yılda en az 1 kez güncellenmektedir. Çalışanlarımıza yemek kartı , ulaşım imkanı ve özel sağlık sigortaları imkanları sağlanmaktadır. Çalışanlarımıza BSM Kompresör organizasyonu içerisinde , performans değerlendirme sistemleri dahilinde ikili görüşmelerle karşılıklı fikir alışverişinde bulunarak çalışana özel planlama yapıyoruz.

Şirket içi ve dışı ilişkilerimizde karşılıklı saygı ve sevgi ve güven ilkesi ile hareket ediyoruz.

Şirket politikamız çerçevesinde, gerek iş başvurusu ve işe alım süreçlerinde gerekse iş ilişkilerimizde, insanların ırkına, inancına, etnik kökenine, cinsiyetine, medeni durumuna bakmaksızın eşit olanaklar sunarız.

BSM Kompresör çalışanlarının çalışma haklarına saygı gösterir. Türkiye Cumhuriyeti yasaları, İş kanunu ve uluslararası hukuk kurallarının yanı sıra insani değerleri göz önünde bulundurarak hareket eder.

BSM Kompresör çalışılan ortamda her türlü iş güvenliği önlemini alır, İş güvenliği kurallarına uygun çalışmasını takip eder ve denetler.

BSM Kompresör çalışanları çevreye karşı duyarlı ve sorumluluklarının bilincindedir. Sivil toplum örgütleri ve kamu yararına olan her türlü hizmette aktif katılım sağlamaya çalışır.

En yüksek seviye müşteri memnuniyeti sağlayacak şekilde tüm müşterilerine karşı dürüst ve adil davranır. Hızlı ve kalıcı çözümler üretir. Sorunlara karşı duyarlıdır.

İnsan Kaynakları Formu




Yeni Bir Maceraya Hazır mısın?

Açık pozisyonları keşfedin ve zorlu, yeni zorlukların üstesinden gelin.

İş Tanımı: Ön Muhasebe ve Satış Sonrası Hizmetler Personeli

Pozisyon: Ön Muhasebe ve Satış Sonrası Hizmetler Personeli
Departman: Muhasebe ve Müşteri Hizmetleri
Çalışma Şekli: Tam Zamanlı
Çalışma Yeri: Bsm Kompresör Bornova Işıkkent

Genel Bakış:

Bsm Kompresör, müşteri memnuniyetini ön planda tutarak çalışan bir Ön Muhasebe ve Satış Sonrası Hizmetler Personeli aramaktadır. Bu pozisyon, hem muhasebe süreçlerinin yürütülmesi hem de satış sonrası müşteri ilişkilerinin yönetilmesi gibi iki önemli alanda görev almayı içermektedir. Aday, mali işlemleri kaydedecek ve müşterilere satış sonrası destek sağlayacaktır.

Görev ve Sorumluluklar:

  • Günlük ön muhasebe işlemlerinin (fatura, irsaliye, ödeme takibi vb.) doğru ve düzenli bir şekilde yürütülmesi.
  • Müşteri siparişlerinin alınması, takibi ve faturalandırılması.
  • Müşteri taleplerinin ve şikayetlerinin alınması, çözüm önerileri sunulması ve takibi.
  • Satış sonrası hizmetlerin (garanti, iade, değişim) koordinasyonu ve müşteri memnuniyetinin sağlanması.
  • Aylık ve yıllık raporların hazırlanmasına destek olunması.
  • İç denetim süreçlerine katkıda bulunmak ve gerektiğinde iç kontrol prosedürlerinin uygulanması.
  • Muhasebe departmanı ile işbirliği içinde çalışarak, finansal belgelerin doğruluğunu sağlamak.
  • İlgili yasal düzenlemelere ve şirket politikalarına uyulmasının sağlanması.

Aranan Nitelikler:

  • Ön muhasebe veya işletme yönetimi alanında lisans diploması veya meslek yüksekokulu mezuniyeti.
  • Ön muhasebe ve müşteri hizmetleri alanında en az [5 yıl] deneyim.
  • Tercihen Netsis,Logo programını kullanabilme becerisi.
  • MS Office programlarına (özellikle Excel) hakimiyet.
  • İyi iletişim becerileri ve müşteri odaklı yaklaşım.
  • Problem çözme becerisi ve detaylara dikkat.
  • İş takibi ve zaman yönetimi becerileri.

Neden Bsm Kompresör

  • Gelişim fırsatları ve kariyer yolu.
  • Dinamik bir çalışma ortamı.
  • Haftasonu çalışma yok, Bayram ve resmi günlerde çalışma yok, aile ortamı, sosyal haklar vb.

Başvuru:

İlgilenen adayların e-posta adresi üzerinden özgeçmişlerini ve niyet mektuplarını göndermeleri gerekmektedir. Başvurular gizli tutulacak ve yalnızca uygun adaylarla iletişime geçilecektir.

Detaylı bilgi almak ister misiniz?

0555 475 71 82 İletişim